Mosae Forum Mosae Forum

0

Hulp bij bestellen

Korte Gebruiksaanwijzing voor het bestellen van een product, in slechts 4 Stappen. Tot en met Stap 2, kunt u het bestel proces op elk gewenst moment onderbreken.

Het afrekenproces is in te delen in 4 stappen:

 

Producten bestellen

 

Stap 1: Maak uw keuze voor een product

Klik op één van de categoriën bovenaan de website naar keuze. U komt vervolgens op een overzichtspagina terecht met alle bijbehorende producten. Wilt u meer informatie? Klik dan op "details". Wilt u het product bestellen? Klik dan op de "in winkelwagen" knop. U gaat automatisch naar het winkelwagentje en daar staat uw bestelling klaar.

Stap 2: Vul uw gegevens in

Vul uw achter naam + bezorg adres + woonplaats + email adres in Tevens kunt u rechts aangeven hoe u wilt betalen. Wilt u een product uit uw winkelwagen verwijderen? Klik dan op het winkelwagen logo rechtsboven. U krijgt direct een overzicht van alle producten in uw winkelwagen. Klik op het kruisje rechts van het product om deze te verwijderen uit uw winkelwagen.

Stap 3: Verkrijg uw kassa bon

Bij het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een kassabon waarvan per e-mail een kopie naar u wordt gestuurd. De bon bevat het totaalbedrag en onze betaalgegevens. Na het bestellen ontvangt u vervolgens een e-mail ter confirmering van de bestelling. Deze e-mail bevat belangrijke informatie over de bestelling, de levertijd, de retour of de bestelling annuleren. Om erg lange wachttijden voor andere klanten te voorkomen en om onze voorraadstaturs op pijl te houden, vragen wij u vriendelijk om uw betaling graag binnen 5 werkdagen aan ons te voldoen.

 

Stap 4: Betaling

 Onze betaal methodes zijn eenvoudig zodat u makkelijk kunt betalen. Bestellingen via onze winkel gaan meestal per vooruitbetaling en met een overboeking gaat betalen snel en op de veiligste manier. U plaatst uw bestelling via internet en vervolgens ontvangt u direct de ONLINE KASSABON en deze kunt u printen met de print knop. Via e-mail ontvangt u automatisch de kopie KASSABON met daarin het totaalbedrag en onze betaal gegevens. Na het bestellen ontvangt u een e-mail BEVESTIGING daarin staat belangrijke informatie over uw bestelling, de levertijd, de retour of de bestelling annuleren. Om erg lange wachttijden voor andere klanten te voorkomen en om onze voorraadstatus op pijl te houden, vragen wij u vriendelijk om uw betaling graag binnen 5 werkdagen aan ons te voldoen. U kunt het bedrag van uw kassabon / factuur via de hieronder staande mogelijkheden naar ons overmaken:

 

 

iDeal en Mobiel Betalen via App

 

Betalen via iDeal kan indien u zich heeft aangesloten bij een van de onderstaande banken. 


 

  

Betalen Rembours aan de Bezorger

 

Indien u heeft gekozen voor een order onder rembours, betaalt u bij aflevering met pin bij de chauffeur. De extra kosten voor een rembours zending zijn €10,-.

 

 

 

Betalen Stortingskaart

 

Op verzoek van de oudere consumenten, kunt u bij ons ook envoudig zelf het bedrag overschrijven/storten. Betalen met uw papieren overschrijving kaart is na ongeveer 2 dagen op onze rekening bijgeschreven.



 

(Nog) Niet Toegestane Betaalmethoden

 

Betalen contant

In verband met de veiligheid van onze chauffeurs is het niet mogelijk om contant te betalen.

 

Betalen op rekening

Betaling op rekening is bij particuliere consumenten op dit moment niet mogelijk.
De eerste 4 facturen gaan altijd op basis van vooruitbetaling en betalen op rekening is alleen mogelijk na controle en goedkeuring van uw kredietwaardigheid waarbij wij een maximale betalingstermijn van vij (5) dagen en een maximum factuur bedrag van €250,- hanteren.

 

PayPal

Het is niet mogelijk om hiermee te betalen.

 

Creditcard

Het is niet mogelijk om hiermee te betalen.

Mijn winkelwagen

U heeft geen producten in uw winkelwagen.