Mosae Forum Mosae Forum

0

Antwoord op uw vragen

Op deze pagina hebben wij de antwoorden geformuleerd op de meest gestelde vragen van onze online klanten. Staat uw vraag er niet bij? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag verder.


1. Bestellen

1.1 Hoe kan ik een artikel zoeken

Door gebruik te maken van de tabbladen boven in de homepage of door een artikelnaam of deel van een artikelnaam in te voeren in de zoekmachine en op zoek te klikken.

1.2. Hoe kan ik een bestelling plaatsen

Zodra u een artikel op de website hebt geselecteerd klikt u op meer informatie, in dit scherm krijgt u de mogelijkheid om het product te kopen. Volg verder de aanwijzingen in het scherm. De prijzen zijn zowel inclusief als exclusief BTW zichtbaar.

1.3. Mijn account

Het is niet noodzakelijk om een account aan te maken om producten te bestellen. Het is wel prettig, omdat als u vaker iets wilt kopen, u niet opnieuw alle gegevens hoeft in te vullen. Op de pagina die verschijnt na aanmaken van "mijn account" kunt uw gegevens bekijken en eventueel wijzigen. Uw orderhistorie is daar zichtbaar en uw kunt uw wensenlijstje bijhouden. Tevens is dit de plek om u aan of af te melden voor de nieuwsbrief.

1.4. Kan ik ook artikelen lenen?

U kunt helaas geen artikelen lenen

1.5 Kan ik ook telefonisch bestellen ?

Het heeft onze voorkeur dat u via internet bestelt om de kans op het foutief noteren van gegevens te voorkomen. Eventueel kunt u ook telefonisch bestellen op nummer 085-06 00 160. Geeft u het artikelnummer met naam dan door aan een van onze medewerkers

1.6. Hoe kan ik een bestelling annuleren

Zodra u een bestelling wilt annuleren neemt u onmiddellijk contact op met de afdeling Verkoop 085-06 00 160. Is uw bestelling al verzonden kan er niet meer worden geannuleerd, wel kunt u na ontvangst conform onze voorwaarden de artikelen retour zenden.


2. Afleveren van uw bestelling

2.1. Levertijden

Bij artikelen die op voorraad zijn is de levertijd drie werkdagen. Indien de artikelen niet op voorraad zijn, nemen wij contact hierover met u op.

2.2. Kan ik een artikel thuis laten bezorgen?

Ja, dat is mogelijk. Bestelde koopartikelen kunt u tegen transportkosten thuis laten bezorgen. De hoogte van de transportkosten is afhankelijk van de bestelde artikelen.

2.3. Kan ik mijn bestelling zelf ergens afhalen?

Dit is helaas niet mogelijk

2.4. Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres dan mijn eigen adres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. In het bestelproces kunt u opgeven dat u de artikelen wilt laten bezorgen op een ander adres Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben? Bent u niet thuis op het tijdstip van bezorging, dan bieden wij uw bestelling aan bij uw buren. De bezorger laat bij u een berichtje achter bij welke buren uw bestelling is afgeleverd. Zijn uw buren ook niet aanwezig, dan laat de bezorger een bericht achter waarop staat wanneer de tweede bezorging plaatsvindt of waar u het product kunt komen ophalen.

2.5. Vertraging tijdens verzending

Indien door overmacht het niet lukt na drie werkdagen het door u bestelde artikel te leveren op de door u aangegeven locatie, zullen we er alles aan doen om u via e-mail of telefonisch op de hoogte te brengen van deze vertraging.

2.6. Kan er ook geleverd worden buiten Nederland?

 

2.7 Worden de artikelen ook naar België verzonden ?

Ja, de artikelen worden ook naar België verstuurd. Houdt u er wel rekening mee dat de verzending naar België een werkdag langer kan duren. Na telefonisch overleg met de afdeling Verkoop 085-06 00 160 kan worden bekeken of het mogelijk is om in het land van uw keuze te leveren


3. Betalen

3.1. Op welke wijze kan ik op de webwinkel betalen?

Via Ideal ,bankoverboeking en Afterpay.

3.2. Is mijn betaling van invloed op de orderverwerking?

Ja, de order wordt verwerkt nadat de betaling binnen is. Bij deal kan dit onmiddellijk zijn, bij bankoverschrijving is dit afhankelijk van de datum van bijschrijven van uw orderbedrag bij onze betalingsprovider.

3.3. Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW en worden ook excl. BTW getoond.

3.4. Is het veilig om via de site te betalen?



Op alle plaatsen op deze website waar persoonsgegevens worden ingevoerd is de beveiliging goed geregeld middels het SSL certificaat. Bedenktermijn Het aanbod zal tevens een bedenktermijn van tenminste veertien ( 14 ) kalenderdagen inhouden, ingaande op het moment van uitreiking van de bestelling aan of namens de consument koper, tenzij anders overeengekomen, conform artikel 5 lid 3 van de Algemene bestel- leveringsvoorwaarden.

- Consument koper is een natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer, - Bedenktermijn is uitsluitend en alleen bedoeld om de consument koper te beschermen tegen impulsieve aankopen. - Bedenktermijn is dus - Niet bedoeld - om producten uit te mogen testen. - Bedenktermijn is ook - Niet bedoeld - om te kunnen beoordelen of de gebruiksvriendelijkheid / nuttigheid van het product aan de wensen van de koper voldoet.. - Bij retour zending conform de bedenktermijn van veertien ( 14 ) kalenderdagen, dienen alle bij aflevering aanwezig zijnde toebehoren, mee retour gezonden te worden zoals: - De originele Aankoop Bon, - Het product zelf, - Compleet en onbeschadigde verpakking, - Alle interne en externe verpakkingsmateriaal, - Alle meegeleverde documenten, - Alle Aansluitmaterialen zoals kabels + stekers+ Adapters. - Display folie en display af- bescherming. - Het product moet door Uw Zorgexpert weer als nieuw verkoopbaar zijn. - U moet het product weer verpakken en zoals u het van Uw Zorgexpert heeft ontvangen.

Terug naar boven


BETALEN

 


ONZE BETAAL METHODE IS EENVOUDIG  

Betalen via uw eigen bank

Bestellingen via onze winkel gaan altijd per vooruitbetaling en met een overboeking gaat betalen snel en op de veiligste manier. U plaatst uw bestelling via internet en vervolgens ontvangt u direct de ONLINE KASSABON en deze kunt u printen met de print knop. Via e-mail ontvangt u automatisch de kopie KASSABON met daarin het totaalbedrag en onze betaal gegevens. Na het bestellen ontvangt u een e-mail BEVESTIGING daarin staat belangrijke informatie over uw bestelling, de levertijd, de retour of de bestelling annuleren. De artikelen zullen pas geleverd worden nadat de betaling bij ons binnen is.

Terug naar boven



U kunt het bedrag van uw kassabon / factuur via de hieronder staande mogelijkheden naar ons overmaken:

Betalen

Inloggen bij uw bank, klant-id invullen, bedrag invullen, code invoeren en uitloggen, in slechts 2 minuten. Op verzoek van de oudere consumenten, kunt u bij ons ook eenvoudig en veilig zelf overschrijven via internet bankieren van uw eigen bank.

Betalen internet bankieren

Inloggen bij uw bank, klant-id invullen, bedrag invullen, code invoeren en uitloggen, in slechts 2 minuten. Vellig en snel betalen via internet bankieren van uw eigen Bank naar onze Bank, is na ongeveer 5 - 10 minuten zichtbaar op onze bank rekening. Op verzoek van de oudere consumenten, kunt u bij ons ook eenvoudig en veilig zelf overschrijven via internet bankieren van uw eigen bank.

Terug naar boven



Betalen met APP

Inloggen bij uw bank, klant-id invullen, bedrag invullen, code invoeren en uitloggen, in slechts 2 minuten. Vellig en snel betalen via de betaal APP van uw eigen Bank naar onze Bank, is na ongeveer 5 - 10 minuten zichtbaar op onze bank rekening.


Terug naar boven



Betalen contant

Is in verband met de veiligheid van de bezorger niet mogelijk.

Terug naar boven



Betalen op rekening 


Betaling op rekening is bij particuliere consumenten, op dit moment nog niet mogelijk. De eerste 4 facturen gaan altijd op basis van vooruitbetaling en betalen op rekening is alleen mogelijk na controle en goedkeuring van uw kredietwaardigheid waarbij wij een maximale betalingstermijn van vijf (5) dagen en een maximum factuur bedrag van € 250,00 hanteren. Daarnaast brengen wij u 2% krediet beperking over het totaal factuurbedrag in rekening. Zonder opgaaf van redenen kan Uw Zorgexpert beslissen om producten of diensten niet of niet meer op rekening te leveren.

Terug naar boven

 

Creditcard

Betalen met creditcard is op dit moment niet mogelijk.

Terug naar boven

 

3.5 Ik heb in mijn mailbox geen orderbevestiging van Uw Zorgexpert ontvangen.

Indien u geen orderbevestiging per email krijgt, dan is uw bestelling waarschijnlijk wel gelukt, maar is de email bevestiging blijven hangen in een spamfilter. Het kan ook zijn dat u per abuis een verkeerd emailadres heeft ingevuld. Wij verzoeken u dan om het nogmaals te proberen of om voor de zekerheid even contact met ons op te nemen via ons mailadres: info@uwzorgexpert.nl of via de Klantenservice. 

3.5. Hoe werkt betalen via Afterpay?

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor www.uwzorgexpert.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen (België)
AfterPay voert voor www.uwzorgexpert.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay ontvangt per e-mail. In de online omgeving My AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland, via eenmalige machtiging)
AfterPay voert voor www.uwzorgexpert.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je deze betaling via de AfterPay App of in de online omgeving MijnAfterPay kunt inzien. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland, bedrijven)
AfterPay voert voor www.uwzorgexpert.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitaal betaaloverzicht per e-mail ontvangt van AfterPay. AfterPay informeert u per e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.


4. Garantie en Service

4.1. Heb ik garantie op de door mij aangeschafte artikelen via de Webwinkel?

Ja, indien u aanspraak wilt maken op garantie, neem dan gratis contact op met de afdeling Verkoop op 085-06 00 160.

4.2. Wat zijn de voorwaarden om een beroep te kunnen doen op garantie?

Uw Zorgexpert hanteert te allen tijde de garantievoorwaarden van de fabrikant, distributeur of leverancier van het product of dienst. De garantie geldt niet in het geval er sprake is van slijtage en deze als normaal kan worden beschouwd en verder in de volgende gevallen: ondeskundig gebruik, opzet of grove onachtzaamheid, waterschade, bevriezing en verontreiniging. De toepasselijkheid van de garantie is ter beoordeling van Uw Zorgexpert. Deze door Uw Zorgexpert aangeboden garantieregeling, doet niets af aan de rechten van de klant die het kan doen gelden op grond van de wet en de overeenkomst op afstand. In eerste instantie zal Uw Zorgexpert het product dat onder garantie is teruggestuurd, zelf proberen te herstellen of te laten repareren door haar leveranciers. Een defect product dat binnen de zichttermijn is teruggestuurd, zal direct worden vervangen door een nieuw product. Producten die door Uw Zorgexpert naar de leveranciers worden gestuurd ter garantieafhandeling, worden door de leverancier beoordeeld. De leverancier beslist of de retour gestuurde producten onder haar garantievoorwaarden vallen, en stelt Uw Zorgexpert hiervan in kennis. Uw Zorgexpert stelt vervolgens de klant in kennis. Defecte producten die in aanmerking komen voor garantie kunnen kosteloos naar Uw Zorgexpert retour gestuurd worden. Uw Zorgexpert draagt er zorg voor dat de producten zo spoedig mogelijk na reparatie of vervanging weer retour worden gestuurd naar de klant. Wat is mijn garantiebewijs? U ontvangt een aankoopnota ofwel factuur via de email. Dit is in combinatie met uw bankafschrijving ook het garantiebewijs. Bewaar deze documenten daarom goed.

4.3. Welke service kunt u mij bieden?

Wij hebben een breed assortiment op voorraad en leveren binnen drie werkdagen. Onze klantenservice staat altijd voor u klaar via het telefoonnummer 085-06 00 160.

4.4 Waar moet ik zijn als ik een probleem heb met een artikel of als ik een klacht heb ?

Indien u niet tevreden bent over onze producten of diensten, aarzel dan niet en stuur een email naar info@uwzorgexpert.nl. U kunt ook telefonisch contact met ons op te nemen door te bellen naar 085-06 00 160. Wij proberen altijd om, in overleg met u, uw klacht snel en goed op te lossen.

4.5 Kan ik in aanmerking komen voor een vergoeding voor de aanschaf van een hulpmiddel?

Ja, die mogelijkheid bestaat (restitutieregeling), afhankelijk van uw zorgverzekeraar en uw type verzekering. Ook kunt u in aanmerking komen voor belastingaftrek. Informeert u wel eerst bij de betreffende instantie over de mogelijkheden. Wij van Uw Zorgexpert kunnen dit helaas niet voor u regelen.


5. Nieuwe klant en account

5.1. Waarom is het handig een "mijn account" aan te maken?

Op de pagina die verschijnt na aanmaken van "mijn account" kunt u uw persoonlijke gegevens bekijken en evt. wijzigen. Tevens vindt u hier uw orderhistorie en uw wensenlijstje en kunt u zich aan- en afmelden voor de nieuwsbrief. De site is beveiligd middels het SSL certificaat.


6. Overige vragen

6.1 Mijn bestelling wordt in delen geleverd. Betaal ik dan meer verzendkosten?

Nee. Als u de artikelen in één keer besteld heeft, hoeft u ook maar éénmaal verzendkosten te betalen.

6.2 Ik heb diverse bestellingen na elkaar gedaan. Moet ik dan ook meerdere malen verzendkosten betalen?

Ja, de bijdrage in de verzendkosten is een eenmalige bijdrage per bestelling, ongeacht het aantal bestelde artikelen. U kunt dus het beste zoveel mogelijk in één keer bestellen.

6.3 Ik heb een vraag gesteld via het contactformulier, maar ik heb geen antwoord gekregen.

Wij streven ernaar om iedereen dezelfde werkdag nog via email te beantwoorden. Het komt echter regelmatig voor dat emailadressen in het contactformulier niet goed staan vermeld. Wij kunnen dan helaas geen reactie terug geven.


7. Retourneren van artikelen

7.1. Binnen welke termijn kan ik artikelen retour zenden?

U kunt uw artikelen binnen 14 dagen na telefonisch aanmelden aan ons terugsturen. Deze telefonische aanmelding dient binnen 14 dagen na levering plaats te vinden. U kunt hiervoor van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur terecht op ons telefoonnnummer 085-06 00 160.

7.2. Komen alle artikelen in aanmerking om te worden geretourneerd?

Hygiëne artikelen kunnen alleen geretourneerd indien de verpakking ongeopend is. Hiertoe behoren o.a. bandages, borstkolven, verbandsloffen en toiletstoelen.

7.3. Welke stappen moet ik ondernemen om een artikel te retourneren

U belt met onze klantenservice op nummer 085-06 00 160 en u vult het formulier op de site in. Het formulier staat onderaan de pagina.

7.4. Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om artikelen te kunnen retourneren?

Nadat u het formulier heeft ingevuld en verstuurd krijgt u een bevestiging dat het artikel retour gestuurd zal worden. Zorg ervoor dat het artikel in nieuwstaat is en netjes in een doos verpakt is. Het artikel mag niet gebruikt zijn of beschadigd zijn.
Stuur altijd een e-mail naar info@uwzorgexpert.nl met uw rekeningnummer en uw gegevens voor een correcte afhandeling.

7.5. Hoe verstuur ik mijn retourzending?

Verzenden met Post.nl òf na overleg met onze afdeling Verkoop laten ophalen door onze eigen logistieke dienst.

7.6. Welke termijnen zijn bij retouren belangrijk om in het oog te houden?

Binnen 14 dagen na aankoop neemt u contact op met de afdeling Verkoop op nummer 085-06 00 160.

7.7. Hoe krijg ik mijn geld terug na mijn retourzending?

Na ontvangst van het artikel door ons, zal binnen 14 werkdagen het aankoopbedrag, excl. verzendkosten, worden teruggestort. Retourkosten zijn voor uw rekening.


8. Klachten

8.1. Hoe kan ik een klacht indienen?

Op onze pagina 'Contact', vindt u een elektronisch formulier waarmee u een klacht kunt insturen. Een brief of telefonisch contact met het kantoor behoort ook tot de mogelijkheden. Ons klachtenreglement vindt u onder het kopje Algemene Voorwaarden. U krijgt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.


9. Transportkosten

9.1. Hoe variëren de transportkosten?

De transportkosten voor een bestelling onder de €75,- vallen onder het Post.nl tarief van € 5,95. Transport van aankopen boven € 75,- is gratis.

9.2. Hoe weet ik van te voren welke transportkosten in rekening worden gebracht?

Tijdens het bestelproces wordt er voordat u afrekent duidelijk getoond wat de kosten zullen zijn voor uw specifieke bestelling. Ons systeem berekent dit voor u.

Mijn winkelwagen

U heeft geen producten in uw winkelwagen.